Uthvilt

Heisan! Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen. Prøvde den nye hårkuren min i dag. Siden jeg ikke har glattet håret mitt idag, er det ganske brusete. Men etter noen ganger med denne hårkuren, så kommer det seg nok. Over til noe annet! Må forresten fortelle dere noe helt sykt. I går når jeg kom hjem fra barnehagen, tok jeg meg en middagslur. Da var klokken ca 4, også sov jeg helt til halv 1 om natta. Jeg våknet opp og skjønte ikke en drit. Jeg sov seriøst bort hele fredagen! Jeg som hadde planer og alt. Jaja, fikk ihvertfall nok søvn. Når jeg stod opp klokken halv 1 om natten, tok jeg meg litt mat, også gikk jeg å låg meg igjen og sov til 2 i dag ettermiddag. Tipper nok at jeg ikke får sovet noe i natt. Nå skal jeg bort til Emilie med jentene å spise taco. Håper alle får en fin lørdag!

 

-Hva gjorde du på i går?

 

  i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg