autumn


fine maria ♥ 

Da var det endelig høstferie! Vi avsluttet skoledagen idag med ute gym. Det er jo nærmest storm ute, så det var utrolig kaldt på ørene men tror nok vi alle fikk godt varmen i oss når vi sprang intervaller. Ellers så kjennes det så herlig å ikke måtte våkne opp tidlig til skolen på en uke nå. Den skal virkelig nytes! I går reiste jeg og Maria til byen og spiste god mat og så litt rundt om i butikker. Vi spiste på Egon, og det er så utrolig god mat der. Også går det fort fra du bestiller til du får maten. Det eneste negative er at det er litt dyrt, men det går jo an å kose seg litt innimellom. Jeg kjøpte meg forresten endelig de skoene som jeg har sett lenge etter. Sånne hvite reebok sko, ååh dem er så utrolig fin! Jeg digger dem. Dem går liksom an å bruke til det meste. Kan vise dere i et egent innlegg hvordan dem ser ut, men jeg har dem på meg på bildet ovenfor. Bildene ble litt uklar, siden det var blitt halv mørkt når vi tok bildene. 

Nå ligger jeg i sengen min å hører på stormen ute. Har vært trøtt i hele dag, ettersom jeg og Maria var oppe sent i natt. Tror jeg skal ta meg en LITEN lur. Denne gangen skal jeg ha alarm på, slik at ikke jeg plutselig våkner midt på natten og ikke forstår noe. I kveld skal jeg på fest. Så planene nå er å sove, spise, fikse meg, også fest. Høres ut som en bra fredag spør du meg. Håper alle får en fin fredag! ♥ 

-Har du høstferie nå?

 

♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg