in love

Morningss hehe! Neida, kanskje litt sent å si mornings. I natt var jeg hjemme i 4 tiden eller noe etter en fin kveld med mange gode folk. Vi koste oss og det ble bra liv. For å være ærlig, så vurderte jeg faktisk å gå hjem å ligge meg når vi var på vorset, fordi jeg var så sinnssykt trøtt. Heldigvis klarte folkene på vorset å overbevise meg om at vi heller måtte ha det gøy hehe. Når jeg vurderer å skippe fest en fredagskveld for å gå hjem å sove, DA er jeg trøtt da. Men uansett, jeg koste meg!

I dag tidlig våknet jeg i 12 tiden. Har egentlig ikke gjort så mye idag. Det hører vell med dagen etter fest. Har lagt i sengen i nesten hele dag, helt til jeg gadd å reise meg for å fikse meg litt. Ovenfor på bildene er altså antrekket mitt idag. ÅÅÅÅ ser dere skoene? Dem kjøpte jeg på Tennis i Bergen og jeg er seriøst forelsket i dem. Har aldri elsket et par sko så mye som dem hehe. Nå skal jeg snart kjøre bort til Emilie å være ilag med jentene. Får se om jeg kommer meg frem forresten. Det blåser jo så sykt ute, så får håpe jeg ikke blåser bort. Jaja, det blir nok en koselig og stille lørdagskveld. Håper alle får en fin kveld, snakkesss babess

 

– Har du noen sko du bare elsker?

 

 ♥ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg