Takeoff

God morgen! Nå har jeg allerede vært oppe i 6 timer faktisk. Jeg stod opp klokken 6 idag for å rekke flyet vi skulle ta til Trondheim. Var tungt å stå opp siden jeg har snudd døynet nesten helt rundt, men er vell bare bra å komme inn i det igjen før skolestart. Nå har vi akkurat kommet i leiebilen fra flyplassen i Trondheim. Flyturen gikk fint og jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg til å bli flyvertinne! Nå skal vi snart stoppe å få i oss litt lunsj siden vi ikke har spist siden frokost. Dagen så langt idag har gått i å høre musikk og vente og vente og vente… Gleder meg til å komme frem nå!

Om noen lurer, så er jeg i Trondheim hos søstrene mine og skal være her til mandag. Håper alle får en fin helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg