Happy weekend


 

Tenkte å bare gi dere et livstegn hehe. Long time no see. Slik er det når det er skole, lekser, travle dager osv. Kjenner på kroppen at jeg er sliten etter uken som var. Nesten alle dagene har jeg vært våken til langt på natt, så har forsovet meg en del ganger denne uken. Men jeg prøver igjen neste uke! Lenge siden jeg har blogget nå. De fleste ukedagene har jeg krabbet rett under dynen igjen etter skolen og sovet til neste dag. Herregud…. Jaja. I helgene har det som oftest skjedd noe, og jeg har vært på farten. Nå er det helg igjen og i går var jeg hos Henriette og så Idol og Senkveld. Noen som såg Sophie Elise foresten? Åhh, hun er jo helt fantastisk. Hun svarer så bra og har så mye på hjertet. Tenk at hun har ringt meg!!! Nå kommer Even snart å henter meg, så skal vi til Knarvik så får vi se hva vi finner på i løpet av kvelden. Senere i kveld skal jeg til en kompis med en gjeng. Vi skal være ilag en gjeng fra gamleklassen (ungdomsskolen), så det blir godt å samles igjen. Håper alle får en fin lørdag!

 

-Hva går dine dager i?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg