After school naps be like

Image and video hosting by TinyPic

Hei! I dag var jeg ferdig på jobb klokken halv fire. Var som vanlig en veldig koselig dag i barnehagen, med mye lek og moro. Men nå kjenner jeg at jeg er sliten. Jeg er seriøst trøtt og sliten døgnet rundt.. Nå har jeg nettopp spist middag, og er så klar for en liten middagslur hihi. Det er seriøst noe av det beste som finnes. Kunne ønske jeg sov like godt om natten som det jeg gjør midt på dagen. Jeg må alltid ha alarm på mobilen slik at jeg våkner, ellers sover jeg til neste dag hehe. Senere i kveld skal jeg og Henriette kanskje til Knarvik, men vi får se hva som skjer. Har ikke så mye spennende å blogge om i hverdagene..

-Bruker du å ha en en middagslur innimellom?

i ♥

24 kommentarer
    1. Forstår ikke helt bildet, prøver du bare å vise vekk kroppen din? Kåte 90 år gammle folk kommer til å runke til deg ja, Det finnes alt for mange jenter med fine kropper nå for tiden at gutter på denne alderen bryr seg svært lite.

    2. Jævlig kort shorts du hadde på deg du viser så mye hud å rompe at du har blitt en billig Internett hore.

    3. Ka faen skjer med kommentarene? Nett mobbing! Ingvild slett disse kommentarene og ikke ta deg nær!
      Middagslurer er så digg! 🙂

    4. Fa** for noen dumme kommentarer folk kommer med!! Visst folk har så lite å gjøre på at de er nødt til å gå på nett for å slenge drit, så er de ikke mye voksen i det såkalte hodet sitt :p

    5. Wow. Dette er grunnen til at samfunnet er fucked up. Folk sier hele tiden at vi må slutte og mobbe og alle er enige i det, også legger folk ut slike kommentarer. Kle deg sånn som du vill og kos deg 🙂

    6. HERREGUD, eg kjenner eg blir så forbanna av disse dumme kommentarene!!
      Eg rekner med at det ikkje er noen som blir tvingt til å lese denne bloggen. Og hvis du ikkje har noe positiv å si, HOLD KJEFT!
      Ikkje bry deg Ingvild, hadde eg hatt så fin kropp som deg hadde eg og lagt ut sånne bilder 🙂

    7. Omg!!! Folk e rimelig tjukk i håve når dei skriv at du er ein Internett hore fordi du går med en koseshorts i SENGA etter ein middagslur:D ;D
      Må le!
      Tenker folk må lære seg å holde kjeft visst dei ikkje har fine ting å sei.
      Samme som Trine!!!
      Hadde eg hatt din smukke kropp… Då hadde eg gått naken på heile Fonnes :-*

    8. Sånne bilder med kort shorts f.eks…EG syns ikkje det er noe galt i å ligge det ut.. Men det er ikkje alle som kan gå med slikt..
      Og ikkje bann til meg!

    9. håper noen skader dere hardt. ingvild er en flott jente, skjønner ikke hva målet er med dette her?
      Keep up the good work ingvild 🙂 Du er kjempe flink
      Til dere tapere som skriver dritt, dra dere til helvette vekk og få dere ett liv.

    10. du ”anonym” nå gjør du akkurat det ingvild snakket om i det andre inlegget. slegger drit til folk du ikke vet hvem er uten å oppgi navnet ditt. så du har egentlig ingenting du skulle sagt her 🙂

    11. Hadde ikke forundret meg om kommentarene kom fra samme person, bare forskjellige navn! Ser nå sånn ut 😜 fin fin blogg forresten 😄

    12. hun har jo ikke lite klær på seg på bildet? For å være ærlig har hun på seg mer klær enn mange jenter har om sommeren! Så ta det med ro folkens, selv om det er vinter er det lov å gå med shorts.

    13. Til deg som utgir deg for å være meg ved å skrive at hun bør kle på seg mer : skjerp deg!! Om du vil si noe, stå for det sjøl!

    14. HERREGUUUD E DA MULIG?? Deke som bere har stygge kommentara kan bere vera stille og la være å gå innpå bloggen om deke ikkje har nåke bedre å skriva. Tydeligvis har deke ett stort problem, men da treng no ikkje gå utøve Ingvild?? Ta å sjå dekas egne feil før deke klage på NÅKE som helst anna. Deke e ett godt eksempel på at da e folk med lite IQ og sosiale antenne som oppføre seg som nåken drittunger:)
      Du e nydelig, Ingvild <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg