Drop it

Heisan alle sammen, snille og frekke, gode og onde. Neida hehe. Tenkte bare å fortelle dere og takke alle som har kommentert og “forsvaret” meg de siste dagene angående de to siste innleggene. Dette er min blogg og det er ingen som har tvunget deg til å klikke inn på den. Det er ditt valg, om dersom du ikke har noe fint å si eller du blir provosert av meg, så er det bare til å klikke utav igjen, så enkelt er det!! Uansett så vil jeg si tusen millioner takk til alle dere som er så snill og velger å ligge ifra dere en fin, god kommentar som varmer når det har vært (mer enn nok) stygge kommentarer i det siste. Takk!! ♥ Og til kjære smarte dere som kommenterer drit, så vil jeg si at du får ikke meg til å føle meg noe verre med meg selv om det er det som er målet ditt. For det første så lever vi i 2014 og da er det bare et raskt søk på google så vet jeg hvem du er. Så enkelt er det, så ikke være så tøff bak tastaturet. For det andre så vil jeg si at jeg, og alle andre forstod at du latet som du var meg når du skrev “ingvild” i kommentarfeltet, og det var ok fordi da kunne jeg forsvare meg selv og bevise at det ikke var meg. Men når jeg så at du/dere hadde kommentert andre sine navn i kommentarfeltet med etternavn og alt, da synes jeg det har gått for langt. Dem har ikke sjangs til å kunne forsvare seg, og det er rett og slett sleipt gjort.

Nå håper jeg viiiirkelig vi er ferdig med alt dette! Selvsagt kommer det kommentarer i ny og ne, som ikke er like gøy å få, men det forventer jeg siden jeg har blogg. Nå skal jeg ligge meg under dynen og pugge på en stor prøve jeg har i morgen. Håper alle sammen får en fin torsdag videre! Igjen til dere, vil si tusen takk! I går hadde jeg rundt 4000 lesere på bloggen og kom høyere på topplisten enn jeg noen gang har gjort. Big huuug for lovers and haters

 

 i 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg