Typisk søndag

God morgen babess! Var som sagt ute igår, som var helt konge! Stemningen, folkene og alt var bare kjempe gøy! Alle var i godt humør, og gjorde kvelden super. Før selve festen var jeg på jentevors hvor vi hadde det utrolig gøy. Anbefaler mimeleken på vors haha, den var sykt gøy. Jeg kom hjem i fire tiden i natt, så da var jeg noksåå trøtt. Jeg våknet i ett tiden i morgen. Det er så herlig å ikke gjøre noe som helst på søndager. Sminkefri, joggeklær, serie, sove ååh jeg elsker søndager. Jeg har vondt i alle deler av kroppen i dag haha. Vi danset så mye i går, så føles nesten ut som jeg har gangsperr.

-Hvordan er din søndag?

 

 i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg