outfit of the day


// bukse carlings // topp topshop // skinnjakke veromoda // klokke cmyk // sko tennis //

Hei alle! Tenkte å vise dere dagen antrekk. Jeg og søsteren min skal snart til Bergen fordi jeg skal på MR av kneet mitt klokken 9 i kveld. Og siden det er nattåpent i noen butikker rundt, så skal vi shoppe litt også. Jeg får se senere i kveld om jeg skal på noe festligheter.. Spørs hvortid jeg kommer hjem. Selvfølgelig får jeg time i Bergen klokken 9 om kvelden en fredagskveld, perfekt for meg….. Jaja, alt for at kneet skal bli bra! Jeg tenkte forresten å svare på ukens spørsmål i morgen, og om noen ikke har fått det med seg, eller vil stille meg noen spørsmål som dere lurer på kan dere gjøre det HER . Håper alle får en fin fredag!!

 

-Likte du antrekket mitt idag?

 

 i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg