Svar på ukens spørsmål

Heisan! Da tenkte jeg å svare på ukens spørsmål, so here we gooo

 

Hva bruker du å ta bilder med bloggen til? – Jeg har selvutløserstativ, så er for det meste det. Ellers pleier mamma eller venninner å være med å hjelpe og ta bilder.

Tenker du av og til at mange forskjellige leser bloggen din hver dag? Og at du ikke aner hvem de er? – Jaa, eller jeg er jo selvfølgelig nysgjerrig på hvem som leser bloggen min, men tenker egentlig ikke så veldig mye på det, siden jeg blogger fordi jeg synes det er gøy og det er noe jeg liker. Men når jeg har over 1000 lesere på en dag lurer jeg veeldig på hvem alle disse folkene er, hehe.

Hva synes du om knarvik håndball lag? – Dem spiller bra synes jeg, og er flink med overganger og har mange gode skuddspillere!

Hva er favorittbutikken din? – Jeg shopper mye på bikbok, ellers går det i ginatricot, H&M, veromoda.

Hva er ditt favorittminne? – Det må bli når jeg var i syden med bestevennen min, Henriette! Åhh, det var så koselig!! Må definitivt ha flere slike turer hihi! Om dere vil se video fra turen så kan dere klikke HER. 

Hva liker du med å være singel og ville du heller vært i et forhold? – Jeg liker godt å være singel! Jeg har mer tid til overs, og mer tid til meg selv. Jeg føler meg også mer fri om dere forstår. Ikke på den måten at jeg er med gutter osv, men at jeg faktisk kan ha det gøy på fest å bli kjent med nye mennesker uten at det blir noe oppstyr. Jeg trives med å være singel ja. 

Hvorfor tar du nesten aldri bloggbilder ute? – Jeg prøver så godt jeg kan! Men nå som det blir så fort mørkt og er kaldere tider, så blir det mest bilder inne. Jeg gleder meg til det blir lysere tider, da er det mye enklere å få fine bilder og jeg får med en gang mer blogglyst. Når jeg skal ta bilder ute, må jeg tenke på lyset og egentlig planlegge hvortid jeg kan ta bilder.

Hvor kjøpte du de hvite skoene dine? – De kjøpte jeg på Tennis i Bergen. 

Hvor lang tid bruker du på å fikse deg til en skoledag? Hvortid står du opp? – Det varierer veldig, men jeg bruker ca 15 minutter på å fikse meg om morningen og står opp ca i åtte tiden. Burde stå opp tidligere, så jeg ikke kommer for sent, men hallooo trenger søvn

Kan du lage en morgenrutine og kveldsrutine video? – Jeg er ikke så fan av å lage video egentlig, visst ikke det er mange klipp osv. Jeg haaater å høre min egen stemme på video så tror ikke jeg kommer til å lage det. Men jeg burde være flinkere med videoblogger, fordi jeg synes selv det er gøy. Så bare kom med tips til hva jeg kan videoblogge om!

Spiser du mye snop og usunt til vanlig? – HEHE jaaa! Jeg forstår egentlig ikke at jeg ikke er smellfeit fordi jeg spiser faktisk helt sykt mye snop og brus i ukedagene.. Før var ikke det et tema en gang, fordi da spiste jeg så vidt på lørdagene og trente mye, men nå har jeg byttet helt om haha.

Klipper du håret ofte? Hvordan får du så langt og fint hår? – For det første, tusen takk for det!! Jeg klipper egentlig bare håret når det trengs, og det er heldigvis ikke så ofte. Alltid når jeg er hos frisøren for å stripe håret eller noe, så spør dem meg om jeg vil klippe det også, og da pleier jeg å si bare om det trengs. Så jeg klipper ikke håret så veldig ofte, siden håret mitt er naturlig sterkt. 

Bruker du mye glattetang eller har du så rett hår? – Håret mitt er ganske tungt, så det er rett av seg selv. Men når jeg skal ut osv så liker jeg å rette det slik at det er heelt rett og ikke noen bølger innimellom. Det er vell sånn at alle som har naturlig rett hår vil ha bølger og om vent? Ikke sant?

Hva synes du og klassen din? Og får du gode karakterer? – Jeg trives greit i klassen min, men jeg merker stor forskjell fra klassen i fjor og i år. Jeg får greie karakterer, er som oftest 4erer det går i og er fornøyd med det. Men jeg merker stor forskjell på karakterene fra i år og fra første året på vgs. Da hadde jeg ikke litt motivasjon og brydde meg egentlig ikke om hvilke karakterer jeg fikk, så er glad for at jeg bryr meg ihvertfall litt mer i år!

Hvor mye penger i måneden bruker på på shopping? – Det er vanskelig å si. Det er ikke så ofte jeg storshopper. Det er mer slik at jeg kjøper litt her og litt der. Men når jeg først shopper, kan det fort gå 1500 kr pluss minus. 

Har du en jobb? – Nei, jeg hadde helgejobb i kantina på mongstad, men ikke nå lengre. Jeg har nok med å konsentrere meg om skolen. 

Hva er favorittfaget ditt på skolen? – Gym og helse. 

Hvem er din beste guttevenn? – Even og Sondre. 

Hvor er buksen fra innlegget “typisk søndag ifra”? – Den er fra cubus. 

Hva liker du best å gå med på fest? – Visst det er større arrangementer så liker og pleier jeg å gå med kjole. Jeg har så mange kjoler som jeg ikke har brukt en gang, så elsker å gå med kjoler på fest. Ellers så pleier jeg å gå med en svart bukse og en fin topp og et smykke med noen kule sko til. Som sagt, det varierer ut ifra hva jeg skal.

 

Om dere likte dette eller lurer på mer, så kan jeg prøve å ha ukens spørsmål av og til. Dere bestemmer! Kom gjerne med en tilbakemelding om hva dere vil 🙂 Nå skal jeg og søsteren min snart lage biff til pappa kommer hjem, så skal vi feire farsdagen med biff og gaver! Håper alle får en fin søndag!

 

 i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg