hverdagssminken min

Hei alle! ♥ Siden noen av dere har spurt om jeg kan ha video om hvilke sminker jeg bruker til forskjellige anledninger, så tenkte jeg heller å vise dere. Jeg har laget en video om hverdagssminken min tidligere, men jeg forandrer jo hele tiden hvordan jeg sminker meg. Videoen kan dere se  HER . Jeg har ikke noe godt video kamera, så jeg tenkte heller å vise dere med bilder.

 Først bruker jeg Loreal sin BB cream i fargen medium. Dette er en fuktighetskrem med farge i, så den jevner ut hudtonen min og får et bedre og mer naturlig resultat. Vær forsiktig å ikke kjøp en farge som er for brun til deg. Da er det lett for å se oransje ut i huden, selv om den egentlig skal jevne seg ut i huden din så anbefaler jeg å kjøpe en som er mest mulig lik din egen hudfarge. 

 Deretter bruker jeg bronzing pudderet fra h&m i fargen dark tan. Denne liker jeg mye bedre en isadora pudderet jeg brukte før. Bronzing pudderet plasserer jeg bare på de områdene i fjeset som man blir fortest brun i solen, for da ser det mer naturlig ut. F.eks hodekanten, kinnbeina og på nesen. 

 Så bruker jeg litt blush i kinnene for litt farge i i ansiktet. Jeg bruker veldig lite, fordi jeg synes ikke det blir pent når det blir for mye rosa. Denne finnes i mange forskjellige farger, men den jeg bruker ovenfor er nr 18 – sweet rose. 

 På bryna bruker jeg pudder, isteden for penn. Når jeg bruker penn, blir bryna all for sterk og synlige. Derfor liker jeg pudder til bryna isteden. Jeg har fargen dark blonde/medium brown. Jeg har faktisk hatt denne utrolig lenge! Det er ikke mye som skal til på penselen, så bruker ikke mye, så den kommer nok til å holde lenge, heldigvis!

 Til slutt påfører jeg mascara. Den svarte mascaraen er fra Isadora og børsten er ganske tynn, så det får vippene til å spre seg. Den andre mascaraen er fra Loreal og den gir volum til vippene som får dem til å se flere ut. 

 

5 kommentarer
    1. verdens fineste minstejenta vår ❤️❤️❤️
      Du er nydelig som du er, like fin uten sminke 🙂
      Love you❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg