travel lørdag



Heisan og god helg! Må bli flinkere å oppdatere dere, og det vil jeg og det skal jeg! Nå om en liten stund skal jeg stå modell for en mann som heter Jostein som trengte modeller, så nå har jeg sminket meg litt og er snart klar. Det blir en travel dag i dag. Bildene tar sikkert noen timer i studioet, også må jeg hjem å bake risboller til håndball laget og kjøre bort til Lindås med dem, også rett hjem å fikse meg før jeg skal ut! Får se om jeg rekker alt sammen, men om jeg er effektiv og kjapp klarer jeg det! Jeg tror jeg får noen av bildene vi skal ta i dag, så da kan jeg jo vise dere dem på bloggen om dere vil se? Håper alle får en fin lørdag! Noen andre som skal ut idag?

Vi snakkes babeess 

 i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg