Julegavetips

Heisan! Nå er vi snart i desember allerede, og det er godt å være tidlig ferdig med julegavene. På nelly har dem blackfriday, som vil si at det er utrolig mye salg på mye fint. Jeg vet selv at jeg kunne handlet uten stopp der! Dem har mange gode tips til hva man kan kjøpe til mor, far, søster, kjæreste, venner osv. Jeg synes selv det er ganske vanskelig å finne ut hva jeg skal kjøpe og om dere synes det samme, så her kommer noen tips! Enjoyy

For the mom! Beauty, skjal, ullklær, sminke, klær, interiør. 

For the dad! Sokker, slips, sko, parfyme, klokker and soo on. Synes det er så mye enklere å kjøpe noe til menn, enn damer. Føler det er mye mer utvalg.

For the best friend! Her er det mye fint, og lurt å være kreativ! Hør hva bestevenninnen din ønsker seg. Undertøy, vesker, shampoo, treningsklær, smykker. 

For the boyfriend! Bokser, skinnjakke, klokke, bilderamme, hettegensere. Vær kreativ!

Og helt til sluuutt – for you! Det er lov å unne seg noe til deg selv også. Noen ganger er det lov å si “sorry, i spent it on me” hihi

Etter skolen i dag skal jeg til byn på det nye senteret, Horisont, i lag med Henriette å handle litt julegaver og spise. Håper tipsene kommer til bruk og dere får litt inspirasjon til hva dere kan kjøpe om dere står helt fast! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg