Gladnyhet!!

Heisan! Helgen har gått så utrolig fort, og det er mandag igjen i morgen… På fredag var jeg på julegaveshopping og spiste på Egon med Henriette. Fikk heldigvis unnagjort en del julegaver, så jeg slipper å stresse med det rett før jul! Senere på kvelden på fredagen var jeg på fest, som ble veldig gøy. I går hadde vi jentene spillkveld og spiste taco hjemme hos meg, som også var veldig koselig. Jeg liker egentlig ikke så godt å spille spill og kort osv, men i går var det kjekt! Nå om bare 10 minutter skal jeg til Knarvik på en salong å få vippeextentions. Er lenge siden jeg har hatt det nå, så det blir deilig å slippe å bruke mascara på lenge. Ovenfor på bildene har jeg ikke mascara på meg, siden jeg orket ikke å sminke meg for så å ta det av igjen når jeg skal i salongen. Henriette skal være med forresten, så vi skal dulle oss litt i dag hihi. Håper alle får en fin søndag videre!

Jeg har forresten en god nyhet til dere!! Jeg har vært veldig slapp her på bloggen nå i det siste og det vet jeg, meeeen jeg fikk en mail i går kveld ooog jeg har fått et helt supert tilbud av en sponsor som jeg ble litt (mye) sjokket over, så nå skal jeg holde bloggen oppdatert. Stor motivasjon når jeg merker jeg går litt lei innimellom. Wææ!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg