Bakeren og Kokken

Jeg elsker når det kommer inn nytt kjøkkenutstyr på kjøkkenet! Jeg liker å drive med mat og da er det jo viktig å ha riktig redskap til å lage det. Jeg har sett litt på siden som heter Bakeren og Kokken som er en nettbutikk som selger kjøkkenutstyr og har et eget lager med mange produkter som dem leverer raskt. Dersom du synes det er vanskelig å finne julegaver til noen i familien som har egent hus, så har Bakeren og Kokken utrolig mye å komme med som gir gode ideer.  Dem selger alt fra kjøkkenmaskiner, kniver og tilbehør, bestikk, bakeutstyr til stekepanner, vinglass og brikker eller underlag. Jeg vet i hvert fall at min mor hadde blitt glad for kjøkkenredskaper som bestikk, underlag osv. Jeg tror kanskje de fleste mødre synes slike ting er koselig å få til jul, siden det er nødvendig. Jeg har vært innpå siden selv å letet litt å sett at prisene er ikke så alt for strenge heller. Man finner det meste til kjøkken på Bakeren og Kokken.

Dersom du liker å lage smoothie for eksempel så finnes det mange alternativ av blendere på Bakeren og Kokken. Nedenfor er en smoothie blender som jeg selv ville likt å ha på kjøkkenet. Denne har en rimelig pris for å romme 2 liter. Vi har en blender på kjøkkenet nå som er helt umulig. Jeg må frem med kniv å røre rundt selv for at alt skal blende seg i lag og det er slitsomt det! Da hadde det vært godt å erstattet med en bedre blender fra Bakeren og Kokken! Jeg digger siden og om jeg var deg ville jeg gått innpå den å sett! Kanskje du finner noen lure julegaver til familie. Klikk her da!

Klikk her for å fortsette //sponset innlegg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg