Antrekk til julebord

God helg!! Ååh, alltid like herlig å si det. Senere i kveld skal jeg på julebord med verdens beste håndball lag! Ser frem til det og gleder meg veldig, er en så god gjeng alle sammen! Nå har jeg akkurat gjort klart og laget tapas som jeg skal ha med. Alle skal ta med hver sin enkel matrett eller enkel fingermat, så da tenkte jeg at tapas var greit. Det er jo så godt! Tacolefse, philadelphia krem, salat, sprkeskinke og paprika. Ååh, himmelen<3 Ovenfor har dere antrekket mitt for kvelden. Jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle gå med i kveld, men så kom mamma heldigvis med den hvite toppen på bildet!! Jeg skulle egentlig få den til jul, men så fikk jeg den i dag hihi. Nå skal jeg hive meg i dusjen også skal jeg bort til Frida å fikse meg der før vi kjører til Lindås. Håper alle får en super fredagskveld <3

<3 i

5 kommentarer

Siste innlegg