Mine vippeextentions

Heisan! Jeg har fått mange spørsmål angående vippene mine og hvor, hva hvordan osv. Så jeg tenkte å skrive alt i et innlegg, slik at dere får svar på det dere lurer på! Jeg blir som sagt fornøyd hver gang jeg får vipper og man føler seg litt ekstra piff med friske, lange vipper. 

Hvor tar jeg vippene?
Jeg går i salongen som heter Spa Bergen, avdeling Knarvik. Den ligger i Isdalstø, ved siden av Spar butikken. Det er litt vanskelig å forklare, men du finner nøyaktig stedet HER fra google maps. 

Hvor lang tid tar det?
Det tar ca 90 minutter. Jeg pleier ofte å sovne siden du merker ingenting og det gjør ikke vondt slik som noen har spurt om. 

Hvor lenge holder dem?
Det varierer tror jeg fra person til person. På meg så holder det litt over en måned. Men du kan velge selv hvortid du skal ta dem av fordi i slutten er det ofte mellomrom mellom vippene, ettersom dem faller av etter hvert. Dersom du vil ta dem av selv etter en stund, går det an å ta dem av endten med vanlig sminkeservietter eller olje og bomull. Forrige gang jeg hadde vippeextentions, holdt dem i en og en halv måned og da var jeg i syden og fikk både saltvann og klor på dem. 

Hvilken størrelse har du på vippene?
Her kan du også velge selv. Jeg har 11-12-13, som er ganske lang. Jeg liker å ha lange, synlige vipper så derfor valgte jeg å ha dem så lang. Dersom du tar 9-10-11 så blir det et mer naturlig resultat.

Hvor mye koster det?
Det koster 899kr med helt nye vipper også tror jeg det koster rundt 499kr med påfyll med det er jeg ikke helt sikker på. 

 

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på! Lik gjerne facebook siden min HER, der ligger jeg ut blogginnlegg når jeg poster!

 

♥ i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg