Juletider

Heihallo! Desember har gått fortere enn noen måneder føler jeg! Det er jul om 2 dager, og jeg har ikke enda blitt ferdig å pakke inn julegavene enda. I dag begynte ferien, og der er deilig! Tror vi alle trengte en god ferie nå, det gjør ihvertfall jeg. På fredag var jeg i Åsane med jentene å spiste på Egon. Var koselig å samle alle jentene for en gangs skyld. På lørdag var jeg på fest, som startet bra men som ble katastrofe heheh, jaja gøy var det. I går var jeg bare hjemme med Henriette å slappet av og så julefilmer og koste oss.

Dette året gleder jeg med skikkelig til julaften! Det er lenge siden jeg faktisk gleder meg, men i år har julestemningen kommet frem! Det eneste som mangler er snøen. Jeg krysser fingrene at snøen kommer på julemorningen på julaften! Det hadde gjort seg wii

 

-Gleder du deg til julaften?

 

♥ i 

3 kommentarer
    1. Gleder meg faktisk ikke så veldig mye i år, sikkert fordi jeg ikke har så veldig julestemning :p Den kommer nok helt sikkert på selve dagen kjenner jeg meg selv rett 🙂

    2. Du er så vakker!
      Gleder meg utrolig mye til jul 🙂
      Familie, gaver, prat, maten, sammenkomster og ikke for å glemme den utrolige gode stemningen <3
      Dette skal bli en koselig jul, med langfri og deilige dager.
      Fyll opp i stampen, så kommer jeg og tar et julebad med deg 😉
      Klemmer fra alle kanter 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg