Julemorgen


Fikk fint ullsett fra ulvang til jul 

Heisan, god morgen, god ettermiddag?? I dag stod jeg ikke opp før klokken tre, ettersom jeg var sent hjemme i går natt. Det var godt å få seg en god hvil, og sove lenge. Jeg ble vekket til nydelig god frokost og snø ute! Endelig kom snøen. Når det er så kaldt ute som det er nå, så må det faktisk være snø også. Jeg gleder meg bare til det hoder seg så kaldt for en stund, slik at jeg kan stå på skøyter, ååh jeg elsker det. Jeg håper alle hadde en fin julaften. Jeg feiret jul hos farmor og farfar, hvor vi var ca 10 stykker som var veldig koselig. Vi var ikke ferdig med alle pakkene før klokken var nærmere 12, og vi brukte faktisk 3 timer på alle gavene. Jeg fikk så mye fint, og jeg er veldig fornøyd med hele kvelden. Er alltid like koselig å feire jul og spise god mat hos farmor og farfar.

I dag har jeg faktisk ingen planer, så i kveld skal jeg nok krype under dynen å se serie. Jeg ser forresten på pretty little liars, som jeg elsker. Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har sett det før. Nå har jeg akkurat startet på sesong 4, og det er så spennende!!Må forresten fortelle dere noe morsomt om det, hehe. Alle i huset hadde lagt seg og klokken var rundt 2-3 om natten, og jeg satt på rommet og så på pll. Så kom den skummleste sceenen noen gang, og jeg satt der livredd i mørket på rommet, alene. Plutselig klikker dataen min og lager helt sykt høy lyd. Det kom mange streker på skjermen og det stod ERROR med store bokstaver, og lyden var som sakt sykt høy. Jeg fikk jo panikk og ble livredd, så jeg slo på dataen og prøvde å slå den av haha, men ingenting funket. Til slutt kom pappa fordi han trodde det kom et helikopter utenfor (pga lyden), så hjalp han meg heldigvis. Jeg sov med lyset på den natten hehe. 

 

-Er du glad det har kommet snø?

 

♥ i 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg