Update

Heisan alle! Tenkte bare å oppdatere dere her på bloggen. Føler jeg bare blogger hver gang det er helg. Det er vell sant, det er bare det at det tar tid. Denne uken har jeg bare vært på skolen på mandag. Jeg presset vell meg selv å gå på skolen på mandag, ettersom jeg var veldig dårlig og hadde feber. Tirsdag, onsdag og idag har jeg vært hjemme med feber og infeksjon i kroppen. Jeg var hos legen i går kveld, og da fikk jeg vite at jeg har infeksjon i kroppen så nå jeg går på antibiotika. Jeg fikk først en antibiotika som jeg ikke tålte. Jeg ble kvalm, svimmel og ble helt sløvet. Det var selvsagt noen av bivirkningene, men legen anbefalte å bytte kur dersom bivirkningene var sterke. Så idag har jeg fått nye som jeg ikke reagerer på! Så nå håper jeg at jeg kommer til å føle meg bedre de neste dagene! Har heldigvis ikke vært like dårlig i dag som de andre dagene, så får se om jeg klarer å presse meg på skolen i morgen.

 

Nå er jeg skikkelig lei av å bare ligge hjemme på sofaen og se serie. Jeg blir fort rastløs og liker når det skjer noe, så nå er jeg nokså lei av stuen hehe. Jeg har faktisk begynt å se Desperate Housewives på nytt bare for å få dagene til å gå. Har ikke noen bilder til dere fra de siste dagene, ettersom jeg ikke har orket eller vært i form (eller sett ut) til å ta opp kameraet for å ta bilder til dere. Bildet ble tatt i romjulen tror jeg.

 

 

i 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg