Filmkos

Heisan! I går kveld lagde jeg og Henriette vår egen lille hytte med tepper, dyner og puter og så film. Jeg husker når jeg var liten så gjorde jeg og søstrene mine dette hele tiden når strømmen gikk. Det var like koselig å gjøre det nå som når jeg var liten! Vi satt ikke på filmen før klokken var 12, og vi valgte selvsagt Titanic så i 3 halv 4 tiden var filmen ferdig og vi begge satt å snufset og felte tårer. Åhh, hater egentlig å se sånn filmer og ihvertfall når det faktisk har skjedd. 

Litt flaut å si, men jeg har akkurat stått opp og spist frokost nå. Skylder på at jeg var så lenge våken i går. Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for kvelden, som jeg ser frem til 🙂 Vi snakkes babess

 

i 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg