Gladmandag

Hellåå allee! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen. Var helt sykt vanskelig å stå opp i dag tidlig, og har vært trøtt i hele dag. Det hjalp heldigvis at vi ikke hadde noe spesielt å gå igjennom på skolen, så var ganske chill heldigvis. Tipper jeg kommer til å sovne på sofaen ganske så snart, ettersom jeg er alene hjemme til senere i dag. I kveld skal jeg på svømmetrening som jeg gleder meg til! Da får jeg ikke vondt i kneet og svømming er god trening, ettersom alle musklene i kroppen blir brukt! Jeg har endelig fått svar på hva det er som feiler kneet mitt og det var ikke de beste nyhetene 🙁 Menmen, jeg får trene det opp igjen. 

Håper alle får en fin mandag!! Klemzz

 

i 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg