Soon mine

//bukse bikbok // topp bikbok // cardigan only //

Heisan! Fraværet på bloggen den siste perioden har ikke vært planlagt, men her er jeg! Helgen er over, og den nye uken har allerede startet. Er ikke så mye å fortelle om helgen eller dagene som har gått, utenom at alt har gått sykt fort. Jeg er så utslitt om dagene, og føler ikke ikke jeg har energi til noe. Noen ganger føler jeg at jeg har mistet alt som heter motivasjon, men det føles heller ut som jeg har mistet livsglede. Tror det er bare fordi det er mørke tider nå. Det er jo mørkt når jeg går ut av huset om morningen og mørkt når jeg kommer hjem. Da frister det ikke å gjøre noe annet enn å ligge i sengen å se på serie eller sove. Håper den livsgleden jeg hadde før kommer tilbake ganske snart!! Er så uendelig glad for at det går mot lysere tider, har ikke ord!♥ 

Jeg har handlet litt på nettet i det siste. Ovenfor er det jeg har kjøpt. Kjole fra H&M HER, som jeg endelig fikk tak i!! Dem er jo utsolgt for den over alt, ihvertfall i butikkene, men nå hadde de heldigvis min størrelse på nettbutikken. Jumpsuit HER. Herregud, for dere som følger meg på instagram så vet dere kanskje at jeg lå ut et bilde for ikke så lenge siden av en slik jumpsuit, bare i hvit OG HALLO NÅ SKAL DEN BLI MIN! Tror det er noe av det fineste plagget jeg har sett, happygiiiirl håper bare den passer når den kommer i posten. Også har jeg bestilt en fin bikinitruse på H&M HER. Jeg har også nettopp bestilt Iphone 6, ettersom min mobil er ødelagt. Den funker, men jeg kan ikke skrive meldinger, åpne eller sende snaps, gå innpå facebook eller instagram eller lignende, så nå gleder jeg meg til å få mobil igjen. Det eneste jeg kan er å ringe og svare dersom noen ringer. Er ikke alltid jeg klarer det heller hehe. Tror den har fått seg noen kakk i gulvet. Jeg har brukt ipaden i det siste for snapchat osv. 

 

-Hva synes du om det jeg har bestilt?

 

♥i

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg