todays

Her er dagens antrekk! Åhh liker så godt når jeg er så fint lys ute, er så lett å ta fine bilder da! Senere i kveld skal jeg og jentene feire Ane, som ble 18 år på torsdag. Wææ sykt, men også gøy. Alltid stas når den første i gjengen blir 18, så nå gleder jeg meg til i kveld og se alle jentene ilag! Tenkte å gå med den nye kjolen min, som jeg viste i et innlegg for ikke så lenge siden. Satser på at det blir den! Nå skal jeg snart hoppe i dusjen og få ut disse slappe krøllene i håret og fikse meg. Jeg ser frem til kvelden! Jeg har så sykt mye energi i kroppen i dag, og har ikke peiling på hvorfor men det er herlig! Gleder meg til å danse og synge litt i dusjen om litt hihi, snakkes babes!

-Hva synes du om dette antrekket?
-Skal du ut i kveld?

 

♥i 

9 kommentarer
    1. Jeg har (som du kanskje allerede vet ut fra mine kommentarer i ny og ne) lest bloggen din en god stund. Har alltid likt bloggen din veldig godt og har vært innom daglig, men jeg må bare si at du virkelig har forbedret deg i det siste! Du skriver veldig engasjerende og morsomt, samtidig som det er mye informasjon og fine bilder. Digger det! Du har alltid skrevet bra, ellers hadde jeg ikke lest bloggen din daglig, men det er virkelig noe som har skjedd den siste tiden. Du blir bare bedre og bedre <3

    2. Du har blitt utrolig flink til å blogge! Håper det forsetter slik, du er på rette veien nå. Du fortjener å bli en toppblogger! 🙂 Stå på! 🙂

    3. vet ikke helt hva du driver med, men liker det hvertfall ikke. Du må slutte å være så wannabe!!! og få bort kløftebildene, det er ikke tøft! og i allefall ikke inkluder mobilen din i bildene 🙁
      liker bloggen din, men ikke teksten og det teite bildene. Du er fin 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg