Ukens spørsmål


Fine Maria og meg i Bergen for en stund siden

Heihei alle! Er en stund siden jeg har hatt ukens spørsmål nå, så tenkte å kjøre i gang den. Er gøy å være litt kreativ på bloggen i steden for å bare ha hverdagsantrekk- bilder, eller lignende. Så da kjører jeg i gang spørsmålsrunden så spør meg om det du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan! Om dere har andre forslag til kreative blogginnlegg, så må dere bare kommentere! Jeg tar i mot alt. Tenker å svare innen fredag, så kom med spørsmålene til da! Vi blogges 

 

♥i

3 kommentarer
    1. hva selbruning anbefaler du?
      hva diett går du på viss du slanker deg?
      hvordan holder du formen?
      hva synes du om “by jenter” ?
      hvordan er livet på austreim?
      hva vil du bli?
      =))

    2. Blogger du leser?
      Hvor lenge har du blogget og hvorfor liker du det så godt?
      Planer for sommeren?
      Hva skal du etter dette skoleåret?
      Hva er dine fremtidsplaner?
      <3 xoxo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg