Latest snaps

 ♥Snille, gode Ane ble 18 og det måtte selvsagt feires!Cæsarsalat som smakte himmelsk til middag ♥Ansiktsmaske som gjorde j***** vondt å ta av herregud au ♥ bilder til bloggen  ♥tidlig ferdig på skolen, herlig  ♥Ane fikk lappen!! Åhh er så glad og så stolt over hun. Det ble selvsagt en liten roadtrip ♥ Lunsj med egg og bacon ♥Fikk helg på onsdag, som ikke var feil  ♥Sang singstar, som sikkert er år siden sist jeg gjorde! Var veldig koselig  ♥

 

I dag er det fredag, og det betyr fest. Hehe, neida joda. Jeg våknet i to tiden eller noe, og nå har jeg akkurat være i dusjen og fønet håret og er snart klar for å gå bort til Eli Marie for å fikse oss i lag til kvelden. Håper på en fin kveld med mange gode mennesker! Jeg har forresten byttet design. Dette er første gangen jeg har betalt for et design, som gjør at jeg får bloggpoeng wiii. Headeren er bare midlertidig, ettersom jeg vil skifte den og ha en lysere header med andre bilder. 

 

-Hva synes du om et slikt innlegg? Skal jeg oppdatere dere oftere med “latest snaps”?

 

 ♥i

10 kommentarer

Siste innlegg