friday the 13th

Hei og god fredag! Har vært slapp på bloggen den siste uken, og beklager for det. Jeg vil så gjerne oppdatere dere med fine bilder og bra tekst hver dag, men nå som det er mørke tider synes jeg det er så vanskelig. Uansett, i dag var jeg min første dag på jobb på barneskolen. Jeg blir mer som en assistent i timene som hjelper med spørsmål i de ulike fagene og er med på lek i friminuttene, og jeg synes det var utrolig gøy! Det var stor forskjell ifra barnehagen, som jeg har jobbet i før. Jeg skal jobbe på barneskolen i 3. klasse en dag i uken i et halvt år fremover, og gleder meg til det. Møtte noen av gamlelærerene mine når jeg hadde lunsj, og det var merkelig å plutselig spise lunsj med dem merket jeg hehe, men var godt å se dem igjen også! 

Det er forresten fredag den 13. i dag om dere ikke allerede visste det. Det er jo en “ulykkesdag”, men jeg tenker alltid at det er en lykkedag. Noen andre som tenker slik? Ingenting galt har skjedd med meg i dag ihvertfall! I kveld blir det en rolig fredag. Tror jeg skal bare være her hjemme og slappe av under dynen med serier og noe godt å spise. I morgen skal jeg ut med jentene som alltid er like gøy! Vi jentene er en god kombo både på fest (hehe) og utenom. Men vi blir selvfølgelig ekstra glad i hverandre på fest (som om det går ann hihi

 

-Håper ikke dette ble et kjedelig innlegg med mye tekst og lite bilder (det var jo det) men håper det går fint innimellom også! Vi snakkes snuppiser

 

6 kommentarer
    1. bloggen din er utrolig kjedelig.. du må spice den mer opp 🙂 du trenger ikke bare ta selfier, vi vil gjerne se mer av hvor du er osv. Prøv å ikke vær for mainstream, slik som alle andre bloggere. Finn et spesielt tema du faktisk brenner for og skriv om det. Kan være sminke, bøker, etc. Håper ikke dette blir tatt vondt opp, sier det for å hjelpe deg.
      God helg!

    2. Jeg syns ikke bloggen din er kjedelig! Det er kjekt å se ditt fine ansikt og se hva du driver med. Jeg liker at du har en personlig blogg der vi får se hva du gjør på og hvor nydelig du er! Det er alltid spennende å følge deg, du er super!

    3. Heisann verdens beste Ingvild😊
      Du er bare herlig og har nydelige bilder av deg selv her inne.
      Skjønner hvorfor du spurte tidligere i kveld…
      Av og til kan det være smart å tenke langt frem – U know what I mean❤️
      Det du fokuserer på tiltrekker du deg. Det du legger energi i får du mer av.
      Tenk over hva du fokuserer på og hva du bruker energien din på.
      Det er du som skaper dagen din og ingen andre✨det er ditt valg❤️
      Gjør som du har gjort i dag i bloggen din, fokuser på alt det positive rundt deg.
      Skole er kjekt!👍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg