one day to go


Hallo! Ovenfor på bildene ser dere hunden min, mimmi, som nettopp har vært hos frisøren! Før hun gikk til frisøren var hun veldig bustete hehe, men nå er hun myk og god og lukter shampoo hihi. Skoledagen gikk for en gang skyld fort i dag, og jeg fikk gjort unna litt skolearbeid og innleveringer, slik at jeg slipper å gjøre det på fritiden min som er veldig deilig! Nå har jeg bare en dag igjen i morgen også er det vinterferie for meg! I morgen skal jeg jobbe i 3. klasse på barneskolen, noe som jeg liker og gleder meg til. SÅ er det ferie, ååh det blir herlig. Har faktisk ikke noe planer for ferien denne gangen, og det skal bli godt. Nå om bare et kvarter ca skal jeg til fysioterapeuten min på min siste strålebehandling med kneet. I dag på skolen var jeg med i gymtimen ettersom vi “bare” skulle ha dans, men merker nå på kneet at jeg ikke burde gjort det. 

 

-Hvortid har du vinterferie?

 

i

4 kommentarer

Siste innlegg