Weekend

Heisan og god morgen! Denne helgen har vært fantastisk bra. På fredag var jeg bare hjemme, ettersom jeg har vært litt småkvalm hele forrige uke. Så da var jeg hjemme med søsteren min og noen av hennes venninner og så film og spiste pizza som vi hadde bestillt. I går var jeg i Bergen by og handlet litt ilag med min mor og Henriette. Vi reiste om morningen slik st vi fikk litt tid å shoppe før vi skulle se fifty shades of grey. Jeg fikk handlet litt forskjellig, og endelig fant jeg en kjempe fin dungerijakke som jeg hsr letet i evigheter etter. Deretter gikk vi på kinaresturang og spiste god mat. I 6 tiden var vi og så fifty shades of grey, å herregud så bra den var! Jeg ble helt forelsket i filmen og handlingen og alt. Gleder meg virkelig til neste film!!

Nå har vi besøk av familien min fra Hålandsdalen og skal snsrt spise lasagne. Jeg har hatt en kjempe fin helg, og er glad for at det ikke er skole i morgen, men ferie<3 herlig. Vi snakkes, håper du får en fin dag!! Klem

<3 i

9 kommentarer

Siste innlegg