Oh sunday

God kveld! Vi er allerede i mars og ferien har gått sykt fort. I morgen er det allerede tilbake til vanlige rutiner og ny skoleuke. Blir spennende å se om jeg får meg opp i morgen med tanke på døgnrytmen min. Den er jo faktisk snudd helt på hode. På fredag lå jeg meg klokken halv 5 om natten og våknet halv 4 neste dag, så blir spennende å se hvor gretten jeg blir i morgen tidlig. Heldigvis så har jeg bare 3 skoledager denne uken, siden jeg skal på jobb(praksis) i morgen og på fredag. 

I natt overnattet jeg hos Henriette. I går kveld så vi The Maze Runners. Den filmen var helt sykt bra, anbefaler virkelig den om noen liker litt action/mysterium film! Vi var også på karneval i noen timer i dag med en i familien til Henriette. Nå skal jeg snart spise litt kvelds så tror jeg faktisk at jeg ligger meg. Er godt med tidlig kveld på søndager slik at jeg blir godt opplagt til i morgen. Håper bare jeg får sove hehe. Håper alle har hatt en fin uke!

 

♥i 

4 kommentarer

Siste innlegg