Smil, det er fredag!

Halloen! Tralala! Jeg merker på meg selv at det er fredag, jeg er blid, jeg synger for meg selv, jeg har ekstra energi i kroppen og er skikkelig happy wii! De to siste dagene har jeg danset for meg selv, sunget HØYT for meg selv og bare vært skikkelig glad. Jeg tror faktisk at det er fordi at jeg trente på torsdag og det er eeeevigheter siden jeg trente før det. Så jeg merker på kroppen min og hele meg at jeg får mye overskudd og energi når jeg trener. Bare det er en stor motivasjon for meg å begynne å trene igjen. Jeg utsetter ofte ting og klarer aldri å begynne igjen med treningen nå etter jeg sluttet, men nå etter bare en trening når jeg merker så mye forskjell på meg selv, så får jeg lyst til å trene igjen.

Jeg tenkte forresten å lage et innlegg om trening og motivasjon om noen er interessert i det 🙂 Jeg er ikke den rette personen sånn egentlig til å skrive om det til andre, men jeg vet at jeg har vært det før. Så jeg håper bare jeg finner tilbake den treningsgleden! Den største grunnen for at jeg vil begynne å trene igjen, er for å bli i bedre humør. Det andre som kommer i tillegg, kommer bare som et pluss for meg. Senere i dag/kveld skal jeg være med Eli Marie, så får vi se hva vi finner på, på en fredagskveld hihi. Håper alle får en super fredag! Fredag, fredag, fredag!

 

 

♥i 

8 kommentarer

Siste innlegg