Søvnløs helg

 

Hallo! To dager på rad nå har jeg våknet trøtt og fæl, og har fått alt for lite søvn denne helgen. På fredagen var jeg, Eli Marie og Mona på hytten til Mona på Lindås. Vi fyrte i ovnen, tente lys, spiste taco og drakk vin med musikk på anlegget. Etter noen vinglass fant vi ut at vi ville ut, så da fikset vi oss i all hastverk og fikset sjåfør så gikk vi ut. Kvelden ble kjempe bra med mange gode folk og god stemning og vi kom hjem igjen til hytten når klokken var rundt 6-7 om morgen. I går når jeg våknet var jeg ganske så sliten og følte meg ikke heeelt topp hehe,så da fant jeg ut at jeg skulle ta en rolig kveld. Det varte helt til jeg fikk en melding om jeg ville bli med ut haha. Så i går kveld stakk jeg ut og var på Radøy med en gjeng. Det var kjekt, men jeg var så trøtt og ikke helt i form etter fredagen så jeg var hjemme igjen i 2 tiden. Whoo, det var helgen min! Nå er det søndag og nå sitter jeg på kjøkkenet med søsteren min og noen av hennes venninner og skal snart spise kake, ahh herlig. Liker søndager!

Håper alle har hatt en bra helg, det har jeg! Men nå er jeg trøtt! Vi snakkes

 

♥i

7 kommentarer

Siste innlegg