11 kjappe spørsmål

Hvilke blogger leser du?

Det er ofte veldig tilfeldig hvilke blogger jeg leser, fordi eg klikker meg som oftest fra den ene til den andre. Men jeg leser de “største” bloggerne på topplisten og folk jeg kjenner rundt meg som har blogg. Jeg elsker å lese andre sine blogger, fordi det gir meg inspirasjon så kommenter gjerne bloggen din i kommentarfeltet!

Hvor lenge har du blogget og hvorfor liker du det så godt?

Jeg begynte å blogge i slutten av 2011, så det vil si at jeg har blogget i nesten 4 år! Wow, det høres lenge ut. Er litt merkelig å tenke på at jeg har oppdatert dere nesten daglig (nei ikke daglig, men okei dere forstår) i snart 4 år! Jeg liker å blogge for jeg liker å ha en plass å skrive på, og dele mine meninger og bilder med andre. Jeg har mye på hjerter, og jeg føler at det har blitt på en måte en dagbok for meg. 

Planer for sommeren?

Ååh, det er så mye jeg vil gjøre. Jeg har ikke planene klare enda, men jeg kan tenke meg at det blir festivaler, telttur, båtturer, reiser og lignende. Det jeg vet er at sommeren skal nytes! Hadde absolutt vært deilig med en sydentur og vi jentene har snakket om å reise til syden i lag, men vi får se om det blir dette året eller neste år. 

Hva skal du etter dette skoleåret?

Da skal jeg gå 3på, mest sannsynlig på Austrheim om jeg kommer inn.

Hva vil du bli?

Jeg skal bli flyvertinne, og det er derfor jeg skal gå 3på. Jeg må ha studiekompetanse for å bli flyvertinne. Det er sikkert noen som tenker at da har jeg valgt helt feil siden jeg går barn og ungdom, men både på helse og på barn og ungdom så lærer vi veldig mye om mennesker, og det er jo mennesker jeg skal jobbe med når jeg blir flyvertinne. Vi lærer også mye om førstehjelp og helse også, så jeg kan absolutt gå den veien, så lenge jeg tar 3på til neste skoleår. Jeg elsker å reise og jeg liker å jobbe med mennesker, så jeg klarer ikke å vente til å komme ut i jobb og til å bli 19 år! Det er ikke lov å begynne å jobbe som flyvertinne før man er 19 år, så jeg kunne ønske jeg hadde en tidsmaskin som fikk med til å bli 19 år akkurat nå!

Hvilken selvruning anbefaler du?

Jeg anbefaler St. Tropez og jeg har skrevet et innlegg om det HER.

Trener du? Isåfall hvor ofte?

Etter nyttår sluttet jeg på håndball, ettersom jeg har godartet beinsvulst i kneet. Men jeg trener og får behandling to ganger i uken hos fysioterapeuten min, for å få tilrettelagt den treningen som trener opp kneet mitt igjen, og målet er å begynne igjen på håndball når jeg er bedre. Jeg kjenner bare etter 3 måneder at jeg savner å spille håndball veldig mye, fordi det var noe jeg virkelig likte og følte jeg mestret. 

Hva synes du om “by jenter” ?

Jeg liker byjenter tror jeg hehe. Mange av dem har veldig god stil og jeg misunner dem for at dem bor i byen og er mer tilgjengelig for alt rundt seg. Men samtidig så merker jeg at ofte når vi har “bondefest” som noen kaller det haha, så kommer det en del jenter og gutter fra byen som synes det er mer sosialt og kjekkere å være ute på fest osv her på landet. Det forstår jeg godt, og tror jeg er sant!

Trives du på Austreim?

Jeg trives helt greit på Austrheim, men jeg merker at etter snart 18 år så begynner jeg å gå lei plassen. Men jeg tror også at dersom jeg hadde flyttet, så hadde jeg savnet å bo her. Her kjenner alle hverandre og det er et veldig åpent miljø. Jeg trives, men gleder meg til jeg skal komme meg litt bort om noen år. 

Hvor ser du deg selv om 5 år?

Om 5 år er jeg 22 år og da ser jeg meg selv som flyvertinne og er ute å reiser ofte. Vil tro jeg bor i Bergen og kanskje har en kjæreste? Hvem vet. 

Når du skriver at du skal være med jentene, hvem er alle jentene da? 

Henriette Kaarstad, Sandra Låstad, Emilie Daae, Eli Marie Grønnevik og Ane Korsøen Kjelien mener jeg når jeg sier at jeg skal ut med jentene, hihi

 

 Vi snakkes! Håper dere likte svarene på spørsmålene, klem

♥i

4 kommentarer

Siste innlegg