Latest outfits



Heisan, god onsdag! Har hatt en super dag i dag med mye energi i kroppen og føler meg topp! Uansett, tenkte å vise dere noen antrekk, som jeg tidligere har gått med. Hvilke liker du best? Jeg selv føler meg mest komfortabel i antrekk nr 2 og antrekk nr 9, men hadde vært gøy i vite deres mening. Jeg føler at jeg stilen min er veldig variert. En dag kan jeg gå helt casual, men en annen dag kan jeg pynte meg litt mer. Det er egentlig veldig enkelt å piffe opp et vanlig antrekk med smykker, skinnjakker, øredobber, klokker, sko osv. Jeg liker i hvert fall veldig godt å ta antrekkbilder, men noen ganger føler jeg at det er det eneste jeg viser på bloggen. Men om dere liker det, så er jo det bare veldig bra 😀 Så, hvilke antrekk likte du best? Og hvilke ville du helst gått med selv?

 

♥i

21 kommentarer

Siste innlegg