SmoGo Smoothie

Hallo alle og god fredag! I går kom søsteren min hjem med SmoGo maskinen som jeg har hørt mye om i det siste. Den er en enklere utgave av alle smoothie maskinene som finnes der ute. Det geniale med SmoGo er at flasken som ingrediensene blir laget i, tar du bare av når du er ferdig også skrur du på lokket og voila så kan du ta med deg smoothien du laget ut døren. Jeg kommer ihvertfall til å bruke denne godt, og den er jo veldig effektiv når du har dårlig tid og ikke har så god tid til å lage deg frokost eller lignende før jobb eller skole. 

Tenkte å vise dere oppskriften på verdens beste smoothie. Nesten hver gang jeg lager smoothie, så lager jeg denne. Det er absolutt min favoritt! Den er frisk og god, med masse gode jordbær. Så om noen skulle være interessert i å vite oppskriften så er den;
 

1 pakke med frosne jordbær (kan også bruke vanlige jordbær og ta isbiter i)
1-2 bananer
5 spiseskjeer med vanilje yoghurt
1-2 dl eplejuice 

 

Da håper jeg dere prøver ut denne oppskriften, fordi ååh alle burde prøve den, fordi den er helt himmelsk! Nå skal jeg hive meg i dusjen og fikse meg før jeg skal til Åsane med Daniel, Sandra, Andrea. Håper alle får en super fredag

 

♥i

5 kommentarer

Siste innlegg