Favoritten

 

Hvor fin var ikke denne? Denne jakken kjøpte jeg på H&M i helgen og det er allerede favoritten min. Jeg gikk med den i helgen på fest, så den trenger seg nok en vask. Jeg betalte 399,- om jeg ikke husker helt feil. Gleder meg til det blir varmere ute, slik at jeg kan bare gå med en slik som ytterjakke. Jeg merker allerede på være ute at det nærmer seg sommer og vår. Det er lysere litt lengre om kveldene og det er lyst når jeg står opp om morgenen. Hvor deilig er ikke det? Nå er det ca bare 3 måneder igjen, så er det faktisk sommerferie? Åh, jeg klarer ikke å vente! Får håpe at ukene går fort som bare det. 

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg