Ferie og fornøyd

//bukse bikbok// topp ginatricot// jakke ginatricot// sko tennis// Jakken og blusen fikk jeg låne av min gode søster, Malin Kjempestilig!! 

 

Hei! Lenge siden sist jeg blogget nå! Men nå er det ferie, og det betyr tid for blogging. Jeg fikk ferie i går, ettersom jeg har hatt fri idag på grunn av avspasering. Jeg har laget en “bloggdagbok” om jeg kan kalle kalle det for det. Da har jeg planlagt blogginnlegg til dere, og jeg får litt bedre oversikt og den passer jo perfekt dersom jeg ikke vet hva jeg skal blogge om en dag. Så allerede i morgen har jeg en gøyt innlegg til dere! 

 

For noen dager siden fikk vi besøk av søsteren min Malin og kjæresten hennes og de to tantebarna mine. Det er alltid like godt å se dem igjen. I dag tidlig våknet jeg til at tantebarnet mitt på 4 år kom opp på rommet til meg og sa “klokken er mye, nå måå du stå opp så vi kan leke” hihi, så koslig! Nå skal vi snart begynne å lage middag her i huset. I dag blir det tacofredag, jippi! Vi snakkes i morgen, ha en fin dag og god ferie alle

 

♥i

11 kommentarer

Siste innlegg