10 ting dere kanskje ikke visste om meg

Jeg h-a-t-e-r tannlegen. Jeg har sånn tannlegeskrekk at det er helt sykt. Jeg blir redd bare jeg får innkalling til sjekk. Hver gang jeg skal borre eller fikse på noe, så får jeg noe som heter dormicun (tror jeg det heter) i et lite glass og drikker det. Det smaker saft, og ca en halvtime etterpå så er jeg helt borte. Det er egentlig akkurat som jeg er dritings, fordi jeg har ikke kontroll på noe. Da forsvinner tannlegeskrekken og jeg roer meg mer ned og tannlegen klarer å jobbe i munnen min uten at jeg hyler haha.
Jeg synger hele tiden. Når jeg er hjemme synger jeg på full hals og jeg kan holde på i flere timer. Spesielt når jeg er i dusjen liker jeg å synge. Men ellers også. Noen ganger merker jeg at jeg synger når jeg er ute blant folk, og plutselig ser folk rart på meg så forstår at jeg ikke er hjemme hehe.
Jeg begynner å smile eller le i situasjoner der det er naturlig å grine/være lei seg. Det er noe jeg ikke kan noe for, og jeg prøver alt jeg kan for å la være, men jeg klarer det ikke. I bagravelser kan jeg sitte å smile eller le i steden for å grine. Det er på en måte min reaksjon eller min måte å reagere på noe trist.
Jeg elsker å kose. Jeg er en skikkelig kosetype. Jeg begynner å stryke/puse på en hånd dersom jeg ser den ligger foran meg. Jeg tror søsteren min er ganske så lei av meg som alltid vil klemme og helst susse på hun hehe, much love
Jeg har mobilen i hånden absolutt hele tiden. Så dersom jeg ikke svarer deg så har jeg enten mistet mobilen min eller så ignorerer jeg deg. Hehe, neida. Men jeg føler meg helt naken og tom uten mobilen i hånden. Dårlig uvane! 
Jeg snakker og går ofte i søvne. Jeg babler, skriker, banner og synger i søvne haha. Jeg har også gått i søvne noen ganger. En gang holdt jeg på å gå ut ytterdøren i bare trusa, men så stoppet heldigvis søsteren min meg og fortalte at jeg måtte ligge meg igjen. En annen gang jeg snakket i søvne, sov jeg nede i leiligheten til søsteren min så skulle hun strekke seg. Så traff hånden hennes puppen min. Jeg hadde blitt kjempe sint på hun og skrek til hun “Det der er ikke greit!” flere ganger. Jeg har så sykt mange historier om når jeg har gått eller snakket i søvne haha!
Jeg kommer ofte dinglende 10-20 minutter for sent på skolen og lignende. (dette vet vell dere som går på skole med meg). Til og med første dag på videregående kom jeg dinglende for sent… godt førsteinntrykk! Men må si at jeg er flink å komme presis dersom jeg vet at det skjer noe viktig. Liksom skole osv tar jeg meg ikke tid til å komme tidsnok til hehe, men på jobb og lignende kommer jeg tidsnok. Ellers så er jeg også flink å utsette ting til siste liten. 
Jeg har vært med på håndball- kretslaget i Bergen. På noen av kretstreningene trente jeg med noen fra damelaget i Norge, helt sykt hvor gode de var! 
Når jeg var i Oslo på konsert med Justin Bieber, fikk jeg black-out. Jeg husker absolutt ingenting fra konserten. Kroppen min gikk i sjokk, og det eneste jeg husker er at jeg og søsteren min stod i kø utenfor TelenorArena for å vente på å komme inn og plutselig satt jeg på bussen på vei hjem til hotellet igjen.
-Likte du denne typen innlegg? Var det noe du ikke visste om meg?
♥i
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg