Klar for å reise til Spania..

..hadde jeg kunne ønsket overskriften kunne vært i dag. Det er påske, men det er ikke noe typisk påskevær. Jeg vil ha sol og varme, ikke halvveis snø og kulde. Hvor deilig hadde det ikke vært å reist på ferie til varme strøk, for eksempel Spania! Åhh, det hadde vært noe. Men det skal jeg ikke, så jeg må ikke drømme meg alt for langt bort. Uansett så er jeg veldig glad for at det kommer litt sol innimellom, selv om det er veldig kaldt ute. Jeg håper bare at det blir fint vær i morgen, og kanskje litt sol om vi er heldig. I morgen skal jeg til Byrknes, på skjærtorsdagdans. Det pleier å være dans hvert år på skjærtorsdag, men jeg har bare vært ett år og da var det veldig bra, så håper at det blir bra i år også!

 

Det er forresten første april i dag! Er det noen som har gått på noen spøker eller noen som kanskje har narret noen? Jeg synes det er like gøy hvert år, fordi jeg tenker ikke noe spesielt på at det er “narredag” så jeg tror på alt jeg hører haha. Kanskje jeg klarte å lure noen av dere med overskriften i dag om at jeg skulle til Spania? Hehe,,, er lov å prøve. Nå ligger jeg i sengen å blogger og leser i det nye shape up bladet som kom i posten i dag. I dag tidlig reiste jeg og mamma til Knarvik for å bytte noen klær også tok vi litt sol, og jeg har fått såå mye fregner. Tror jeg skal hoppe i dusjen nå ganske snart, fordi jeg føler jeg lukter solarium. Håper alle får en fin dag! God påske

 

-Skal du noe spesielt i påsken?

 

♥i

5 kommentarer
    1. Haha, trodde du skulle til Spania, så holdt på å skrive god tur. Haha! Men du får ha en flott dag videre, søte deg <3
      Sjekk gjerne ut bloggen min for å finne ut hvordan du kan vinne masse kult Solo-stæsj hver dag i hele år! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg