Hekta

Topp her

Hei alle. Det er fredag, det er helg og livet smiler. Sluttet dagen på skolen med å få tilbake karakter på en framføring som jeg hadde i dag, og jeg fikk 5!! Jippi, i lykkerus! Er alltid like deilig å være tidlig ferdig på skolen på fredager. Er en stund siden jeg har blogget nå, men kommer med en del innlegg nå i helgen til dere. Jeg fikk pakke fra nelly for to dager siden eller noe. Jeg bestilte meg en helt fantastisk fin kjole med mye mønster på også bestilte jeg med den svarte toppen som jeg har ovenfor på bildene. Jeg synes slike topper er så stilig! Om jeg hadde hatt penger til det, hadde jeg bestilt i alle fargene som var! Men for holde med denne svarte. Den kan jeg bruke til det meste, og siden den er svart så går det til nesten alt. Er stilig å piffe det litt opp med en stilig hullete bukse og noen fine høye sko eller noe. Om en liten stund skal jeg til fysioterapeuten på trening og behandling med kneet mitt. Senere i kveld har jeg ingen planer enda, men får se hva som skjer.  

 

Jeg er forresten helt hektet på sangen over. Den er så fiiin og jeg hører den på repeat hele tiden. Jeg er sånn at jeg finner en fin sang, hører på den heele tiden også blir jeg lei. Men denne sanger er så fin, så skal nok en stund til før jeg blir lei!

 

Vi blogges

 

♥i

3 kommentarer
    1. Hei:) Ramlet innom bloggen din og tenkte jeg måtte legge igjen en liten kommentar:) fin blogg du har, god tekst og fine bilder:) så pen du er, digger toppen:) håper du vil ta turen innom min blogg også. Gjerne legg igjen ett lite spor etter deg, da blir jeg glad:)
      http://Www.pourfemme.blogg.no
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg