En liten påminnelse til dere

Heisan♥ Jeg var klar for ny uke og nye innstillinger når mandagen kom, men plutselig ble jeg utrolig kvalm og dårlig mandags morning, så jeg fikk ikke den beste starten på uken. Men selv om ikke jeg fikk den beste starten, så vil jeg at dere skal få det! Kom over dette bilde og tenkte jeg ville dele det til dere. Det er 12 “påminnelser” for at hverdagen kan bli bedre. Elsker slike bilder! Føles som en liten motivasjon i hverdagen. Nå skal jeg straks spise middag også skal jeg ta meg en dusj. Når man ikke føler seg helt bra i formen, så hjelper det faktisk ofte med en dusj slik at man føler seg fresh. Det har faktisk mye å si. Jeg føler meg heldigvis litt bedre nå, så håper og tror jeg klarer å komme meg på skolen til i morgen. Denne uken er det viktig at jeg er på skolen, fordi jeg skal ha prøveeksamen og mye forberedelser og slikt. Ønsk meg lykke til!

 

♥i

3 kommentarer
    1. heihei😊😊
      Du må ha masse god bedring, håper du er kommet deg nå❤️
      Prøve eksamen fikser du, om du bare bestemmer deg for det!!
      Ha en strålendes flott uke, klem😘
      – Mamzen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg