Morgenstund og eksamenpugging


Hei og god morgen! Eller skal jeg si god dag hihi. Jeg sov lenge i dag, ettersom jeg har fri idag for å ha en studiedag hjemme for å pugge til prøveeksamen som jeg skal ha i morgen. Stod opp i 12 tiden, spiste litt frokost, tok meg en kopp te og nå sitter jeg med kjøkkenbordet for å øve litt til morgendagens prøveeksamen. Hele dagen i går på skolen gikk til forberedelser til morgendagen. Eksamen på barn og ungdoms linjen som jeg går på, består av rollespill og deretter høring. Rollespillet er på plass, ettersom jeg fikk øvet mye på det i går. Det eneste som gjenstår nå er høringen som jeg skal ha etter rollespillet. Den gruer jeg meg mest til, siden den teller mest. Om jeg øver nok i dag, så skal det nok gå helt fint!

 

Nå må jeg tilbake til puggingen, så kommer jeg kanskje med et innlegg senere i dag om jeg får tid. Håper alle får en fin dag

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg