Siden sist


Godt å få mamma tilbake fra Molde, så da ble det kvalitetstid med verdens beste 

Heisan! Wæ, nesten en uke siden sist jeg blogget! Jeg føler jeg har sånne perioder der jeg er flinkere enn andre ganger. Nå er jeg inni en periode der jeg ikke er så flink, men skal prøve å få snudd det! Prøveeksamen gikk supert og jeg er veldig fornøyd med den! Ellers så hadde jeg en bra helg som slo meg helt ut på alle mulige måter, så tenkte at jeg skulle ta det rolig denne helgen, men i morgen skal jeg og jentene ut igjen å feire en venninne, jippii! 

 

Jeg har forresten kjøpt meg mange forskjellige ringer, som dere ser oppenfor på bildet til venstre. Jeg elsker å piffe opp antrekk med smykker, ringer osv. Kjolen på bilde til venstre gikk jeg i fra :(( Den var veldig fin, men kanskje ikke helt meg. Tror heller ikke jeg hadde brukt den så veldig mye. Det er temafest i morgen, der alle må kle seg i svart, hvitt eller sølv. Så jeg tror jeg kjører på med alle fargene! Har også kjøpt meg nye sko, som er sååå fin! Jeg er helt forelsket, og gleder meg til å bruke dem! Definitivt de nye favoritt skoen mine. I dag har jeg ikke gjort på noe som helst, ettersom jeg har blitt syk. Har fått halsbetennelse og er sykt hoven i mandlene/halsen. Skulle egentlig på tur med klassen idag, men kunne ikke bli med siden da hadde jeg nok bare blitt verre. Hadde gledet meg til turen også:( Menmen, det kommer nok flere nå som sommeren nærmer seg. Jeg var en tur innom Knarvik hos legen idag, så nå går jeg på antibiotika, så blir jeg nok bedre!

 

Vi blogges!!

 

♥i

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg