Min helg

Hei alle! Helgen er over like fort som alltid og en ny uke er på vei. Har ikke oppdatert dere i helgen, men jeg får heller gjør det nå. På fredag var jeg som sagt på bursdagsfest på Lindås. Er alltid like spennende å feire noen. Var en koselig kveld med mange gode folk. På lørdag var jeg i 20 årsdag i Knarvik, men gikk hjem tidlig siden jeg skulle opp i konfirmasjon til fetteren min i dag tidlig. Jeg var hjemme i 2 tiden, sov litt så opp igjen klokken 6 om morgenen. Jeg var derfor helt sykt trøtt i dag tidlig, og ikke nok med det – men da skulle jo bunaden på og 3 timer biltur. Men det fikset seg da jeg fyrte på litt musikk når jeg sminket meg og våknet litt. Var en fin konfirmasjon med mye god mat hihi. 


Fine mamma og Linnveig

Nå har jeg endelig fått bunaden av. Er alltid like deilig å hive av seg bunaden og rett i koseklær etter en lang dag i bunad. Nå kjenner jeg at jeg er veldig trøtt etter dagen, eller hele helgen egentlig. Blir nok tidlig kveld på meg, slik at jeg er uthvilt for praksis i morgen. Håper alle har hatt en super helg!

 

-Hva har du gjort på i helgen?

 

♥i

3 kommentarer
    1. Hørtes ut som ei bra helg =) æ har ferieret min bursdag, med familien og senere på kvelden noen få venner. se gjerne mer på bloggen om du ønsker =)
      fine bilder av deg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg