Hair and nails

Hei! Tenkte å snakke litt om hår og negler. Jeg elsker, som dere sikkert vet, å ha farger eller manikyr på neglene. Jeg liker å ha stelte negler, og jeg føler at det gjør siste “piffen” på antrekket. Svart neglelakk synes jeg er dritkult! Men har hatt det en stund nå, og da er det godt med en forandring. Forrige uke var jeg på lindex å kjøpte falske negler til en fest jeg skulle på. Jeg likte de kjempe godt, og de ser faktisk ekte ut. Egentlig så liker jeg ikke å gå med falske negler fordi det er så stress og ubehagelig, men denne gangen kjøpte jeg noen som var korte. De så for det første ekte ut, og de holder lenge. Nå har jeg hatt på mine siden torsdag i forrige uke, og de henger fortsatt på! 

 

Ogsåå kan jeg si at jeg endelig har fått hår til rumpen!! Herregud, det vokser så fort. Føler ikke det er lenge siden jeg klipte meg selv(!!) til skuldrene i fjord sommer. Jeg er veldig heldig med tanke på det at det at håret mitt vokser fort ut igjen. Derfor er det ikke så trist å klippe meg, hehe. Men er en del som har spurt hva jeg gjør med håret mitt og hva jeg bruker i det. For det første så var jeg utrolig dårlig på å kurere håret mitt før, men så fikk jeg hårkur av tanten og onkelen min til jul, og den er jeg kjempe fornøyd med! Jeg bruker Maroccan Oil, og prøver så godt jeg kan å ta hårkur en gang i uken. Jeg gjør ikke så mye mer med håret med tanke på kur, enn den hårkuren og oljen. Anbefaler virkelig den hårkuren til dere!

 

Håper alle har hatt en fin dag! Jeg har vært i Åsane i dag å kjøpt bursdagsgave til søsteren min, og selvfølgelig shoppet litt til meg hihi. Kan vise dere hva jeg har kjøpt i morgen. Nå skal jeg se frikjent, vi snakkes! 

 

♥i

5 kommentarer

Siste innlegg