Pizza og sol


meg, Sandra, Frida og Eli Marie

Ivan, Eirik, Daniel og Torstein

Hei! I går skulle jeg, Sandra, Torstein og Ivan til Åsane for å spise ilag. Så møtte vi plutselig Eli Marie, Daneil, Frida og Eirik. Så da ble vi plutselig en hel gjeng som spiste pizza på Peppes! Det var koselig, men haha vi satt på den minste peppes resturangren jeg noen gang har sett. Jeg ville egentlig på Dolly, fordi jeg synes de har myyyye bedre pizza der, men de andre ville på peppes, så da ble det peppes. Etter vi hadde spist shoppet guttene litt, imens vi jentene tok sol hihi. Vi var også rett innom horisont senteret, som jeg fortsatt går meg vill i. Har vært det mange ganger nå, men klarer aldri å lære meg hvor butikker er osv. Men uansett der kjøpte vi god og frisk smoothie. Var en fin dag med gode folk! 

 

-Hva gjorde du på i går?

 

♥i

6 kommentarer

Siste innlegg