17 mai helg!


Hei alle! Herregud, er nesten to uker siden jeg blogget sist. Jeg beklager så mye for fraværet mitt på bloggen i det siste. Jeg gidder ikke å komme med en unnskyldning om hvorfor og hva osv. Anyways! I går fikk jeg vite hva jeg kom opp i til eksamen, og jeg kom opp i engelsk skriftlig. Jeg er ganske fornøyd med det, ettersom jeg nettopp fikk tilbake heldagsprøven min i engelsk skriftlig som jeg fikk 5/6 på! Wææ, ble kjempeglad! Så tror nok at jeg skal klare eksamen bra.

Ellerss så overnattet jeg og Sandra hos Eli Marie i natt. Vi spilte kort og bare slappet av. Vi planlagte også helgen litt. Er jo så sykt deilig at det er langhelg, og det er ikke fredag enda en gang. På lørdag skal vi samle alle jentene og reise til byn å være der til 17 mai, også opp tidlig på søndagen for å spise og gå på tivoli, jippi! I kveld skal jeg på vinkveld/fest(??) hehe, blir sikkert kosliiig Håper alle får en fin dag! Skal prøve å være litt flinkere å oppdatere dere videre, kleem

 

Noen som merket at jeg har farget håret forresten? Det er ganske så mye mørkere, men jeg er fornøyd. Tok bare litt tid å bli vandt til det. Hva synes du jeg kledde best? Mørkebrunt eller lysebrunt?

 

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg