Hipp, hipp hurra!

Heisan! Da var helgen over, og det var en vellykket 17 mai feiring. Som sagt så samlet alle (nesten) jentene seg i en leilighet ikke så langt i fra byn for å feire. Leiligheten var kjempe fin og veldig praktisk, ettersom det tok bare rundt 10 minutter med buss inn til sentrum. Det var også en butikk rett nedenfor leiligheten som vi handlet inn mat og alt vi trengte. Når alle hadde komt i leiligheten, stakk vi ned på butikken å handlet inn taco og mat til champangefrokosten vi skulle ha morgen etter. 16. mai kvelden ble vellykket og vi hadde det alle utrolig gøy! Meeeen, selvfølgelig ble mobilen min og bankkortene mine stjelt når vi var ute! Det var så utrolig kjedlig å miste absolutt alt jeg har på mobilen. Vi hadde tatt mange fine bilder som jeg tenkte å ligge på bloggen, men det går ikke nå som den er borte. Så om du har funnet en Iphone sølv mobil i bergen området, gi den tilbake!! hehe, jaja…

 

Vi startet dagen på 17 mai ved å lage god champangefrokost. Deretter fikset vi oss og reiste til byn for å feire. Vi spiste på Fridays, ååh det var så godt! Jeg kom hjem på søndagen i 9 tiden ca, og da var jeg ganske så trøtt. Det siste jeg var klar for da var eksamensuken. Menmen, jeg får gjøre det beste ut av det. Heldigvis jeg jeg storfornøyd med at klasen kom opp i engelsk skriftlig!! I morgen har vi forberedelse dag og på torsdag er det eksamen. Tar jeg meg god tid og leser oppgavene godt, så går det nok veldig bra tror jeg. 

 

-Hvordan har din helg vært?
-Hva kom du opp i til eksamen?

 

♥i 

4 kommentarer

Siste innlegg