pizza got me like


Hei alle! I hele dag på skolen har jeg hatt forberedelser til eksamen i morgen. Tror og føler jeg ligger bra an, så det skal nok gå fint i morgen. Jeg satt meg også ned litt etter skoletid å pugget litt og leste igjennom heftet som vi finn utdelt. Nå har søsteren min akkurat laget god peppes pizza. Åh, jeg blir aldri lei av pizza. Om jeg hadde bodd for meg selv hadde det nok vært pizza hver dag, uten at jeg hadde gått lei. Pizza og pepsimax + litt eksamenspugging synes jeg passer bra i lag.
 

Jeg har forresten nettopp bestilt billett til landstreffet i Stavanger neste år. I går når tilbuds billettene ble solgt, ble de utsolgt etter mindre enn ett minutt. Så derfor satt jeg klar og bestilte på sekundet de begynte å selge billettene idag. Ååååh, gud som jeg gleder meg!! Så jo faktisk helt sinnsykt gøy ut i år, og til neste år er det 30års jubeleum, så kommer sikkert til bli enda sykere! Wææ, blir så bra. Men har ganske lang tid å glede meg ettersom det ikke er før i mai til neste år hehe. 

 

Vi snakkes i morgen klemzz

 

♥i

5 kommentarer

Siste innlegg