china og kino


Hei! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra byn. Jeg og Andrea var å spiste i Bergen på kina restauranten og deretter så vi kino. Vi så PitchPerfect, og den var faktisk utrolig bra. Egentlig så liker jeg ikke så veldig godt musikaler og der det er mye synging i filmene, men denne filmen var utrolig moro. Var slik at du fikk lyst å danse i kinosetet haha. Uansett, vi koste oss mye!

Ellers så hadde jeg en bra helg! Fredagen var jeg hjemme å slappet av, og lørdagen var jeg i 18årsdag. Jeg hadde det kjempe gøy i lag med mange gode mennesker. Søndagen ble brukt til å slappe heelt av, ettersom jeg var ganske så dårlig etter lørdagens festligheter. Nå er jeg klar for en ny uke med siste innspurt før sommerferien! Herregud det er ikke lenge igjen folkens!!! W e  c a n   d o   t h i s!!

 

♥i

13 kommentarer

Siste innlegg